0%

Veel gestelde vragen

HomeVeel gestelde vragen

Pre-Sale vragen

Pre-Sale Questions

Wilt u een box, dienst en/of product bij ons afnemen, maar bent u er niet zeker van of het de voordelen oplevert die bij u passen? Wacht dan niet langer en neem gerust contact met ons op.

Hulp & ondersteuning

Hulp & Support

Heeft u hulp of ondersteuning nodig? Wacht dan niet langer en neem vrijblijvend contact met ons op.

Maatwerk

Maatwerk

Heeft u iets nodig wat niet specifiek omschreven staat bij onze producten of diensten? Neem dan persoonlijk met ons contact.

Veel gestelde vragen

U kunt makkelijk contact opnemen via onze contact pagina of een e-mail sturen naar info@go-hoen.nl. Bellen kan ook naar 0642473293

U kunt heel gemakkelijk een afspraak maken bij HOEN of op uw eigen bedrijfslocatie. Neem simpelweg contact met ons op, zie hiervoor de contact pagina.

Wij streven ernaar om uw bericht zo snel mogelijk te beantwoorden. Tijdens werkdagen krijgt u gewoonlijk nog dezelfde dag een antwoord.

Jazeker! Neem contact met ons op voor een kennismakingsgesprek.

Ieder mens is anders, elke organisatie heeft andere taken en dagelijkse activiteiten, daardoor begint elk proces bij HOEN met een onderzoek. Vanuit het onderzoek wordt er precies, voor uw bedrijf, een plan gemaakt opmaat om iedereen binnen uw organisatie het beste van dienst te zijn!

De zakelijke klanten krijgen een factuur met een betaaltermijn van 30 dagen (als de afnemer de factuur pas na 30 dagen betaalt, is van rechtswege wettelijke handelsrente verschuldigd over de termijn die de 30 dagen overschrijdt. Een betalingstermijn van langer dan 60 dagen is alleen toegestaan als aangetoond kan worden dat dit voor geen van beide partijen nadelig is).

Particulieren kunnen bij HOEN gewoon betalen met iDEAL, een cadeaubon of achteraf.

2. Pre-Sale vragen

Een dienst bestellen is heel gemakkelijk, neem simpelweg contact met ons op en de rest regelen wij!

Een product bestellen gaat bij HOEN in 4 gemakkelijke stappen:

  1. Zoek het artikel dat u wilt bestellen;
  2. Plaats het artikel/product in uw winkelwagen;
  3. Vul uw leveringsgegevens in en controleer deze;
  4. Rond af door uw bestelling te betalen. Dit kan met iDEAL of een cadeaubon of eventueel achteraf.

Helaas kan dit niet. Dit is puur om jouw gegevens te beschermen. Wel is de optie er om jouw bestelling te annuleren wanneer deze nog niet verzonden is.

Op de producten van HOEN zit garantie en op de diensten van HOEN zit een niet-goed-geld-terug garantie. Wij garanderen namelijk dat de artikelen die u bij HOEN koopt in goede staat zijn!

Uw aankoopbewijs of factuur is uw garantiebewijs.

De standaardbezorging is volledig gratis vanaf een aankoopbedrag van €50. Onder de €50 bedraagt ​​de bezorging €2,95.

3. Vragen na de aankoop (ondersteuning)

De verkopers van HOEN en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat door een reden niet lukt, brengen we u daarvan op de hoogte via een mail of telefoontje.

Het komt wel eens voor dat wij niet alle producten op hetzelfde moment kunnen verzenden. Dit is makkelijk terug te zien in uw eigen account. Wanneer er staat dat alles verstuurd is maar u heeft het niet ontvangen neem dan even contact op via Facebook of mail naar Info@go-hoen.nl.

De levertijd is erg belangrijk bij HOEN. We streven naar een snelle bezorging. Bij informatie bij de producten wordt aangegeven wat de verwachte levertijd is. De gemiddelde levertijd is 1 tot 3 werkdagen.

HOEN voor uw personeel

HOEN

Met HOEN gaat u en uw personeel voor het beste resultaat. Maak snel uw afspraak voor een vrijblijvend gezondheidsonderzoek op bedrijfslocatie!

Contacteer ons wanneer uw vragen heeft

Naam (required)

E-mailadres (required)

onderwerp

Jouw bericht

image
https://go-hoen.nl/wp-content/themes/blake/
https://go-hoen.nl//
#9013fe
style1
default
Loading posts...
/mnt/web302/d0/47/59312647/htdocs/WordPress_SecureMode_01/
#
on
none
loading
#
Sort Gallery
https://go-hoen.nl/wp-content/themes/blake
on
yes
yes
off
info@go-hoen.nl
on
on